donderdag 18 juli 2013

Boy

Ondanks het warme weer van de afgelopen dagen heb ik toch een layout kunnen maken. Het is binnen beter te doen dan buiten. Dit papier van Echo Park, brothers wilde ik zo graag hebben. Ik ben er helemaal weg van. Helaas had ik geen passende foto's van Ronan en Quinn samen. Maar een enkele foto van Ronan past ook goed bij dit stoere papier.

Although it's very hot in here the last days, I did made a layout. The temperature inside is much better than outside. I really wanted to have this line of Echo Park, brothers. Unfortunately I had no picture of Ronan and Quinn together. But a picture of Ronan matched great with this tough papers.

Met deze layout wil ik mee doen met de challenge van Cards en Scrap, alles mag #176.

With this layout I would like to join the Cards and Scrap challenge #176.






groetjes,
Cynthia

4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke layout is dit!! Echt 'jongens-papier' en ik hou van al die laagjes!

    Leuk dat je meedoet met Cards en Scrap! Dankjewel!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stoer papier is dit zeg! En je hebt er een super mooie lo mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig lootje is dit en fijn dat je meedoet met Cards & Scrap Challengeblog.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie zeg!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen