vrijdag 15 november 2013

Iedere dag een kerstkaartje, dag 15

Op dag 9 heb ik een kerstkaartje gemaakt naar aanleiding van een sketch challenge bij cards en scrap. Gisteren werd de uitslag bekend gemaakt. En joooooeeeeepppppiiieeeee ik heb gewonnen. Super leuk natuurlijk. Vooral omdat ik zelf helemaal niet zo tevreden was met het kaartje. Ik vond hem wat simpel voor een challenge. Dus de verrassing was groot toen ik het las. Kennelijk leg ik de lat voor mijn kaartjes hoger dan een ander dat doet.

Ik heb er dus weer een banner bij.


Natuurlijk ook vandaag weer een kaartje gemaakt. Dit keer niet naar aanleiding van een challenge ergens anders. Maar gewoon een eigen creatie.





groetjes,
Cynthia








1 opmerking:

  1. oh deze is ook mooi zeg! EN proficiat met je 1e plekje!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen