donderdag 10 april 2014

Dolphins


Sinds afgelopen woensdag heeft Stampin' Up! iets nieuws. Weekly deals. Wekelijks een aantal aantrekkelijke aanbiedingen die je bijna niet kan laten liggen. Iedere woensdag komen er nieuwe weekly deals die dan een week geldig zijn. En oh wat is dat gevaarlijk, want wat zijn ze leuk de producten van Stampin' Up!. Ik zit zo te twijfelen over de leuke snowflake thinlits set festive flurry die nu in aanbieding is. Nu voor 20,95. Want oooooh die blijft toch maar roepen...koop mij, koop mij. Zeker met de stempelset erbij vind ik hem zoooo mooi. Als je nu denkt, waar heeft ze het over. Klik maar eens hier en hier en kwijl met me mee. 

Ik twijfel nog even door. Duimen dat ik nog voor het einde van deze deal een leuk bedrag in de lotto win. ;) Als jullie de weekly deals willen volgen, ze zijn iedere woensdag hier te vinden. Geef maar een seintje als ik iets voor je kan bestellen.

Maar ik heb meer nieuws om te laten zien. Een layout met het papier eastern elegance. Dit keer heb ik de grijs/gele kanten van het papier gebruikt. Tot op heden had ik alleen de aqua/gele kanten gebruikt omdat ik geen grijze inkt had. Die heb ik inmiddels gekocht en nu kon ik ook met deze super kleuren combi aan de slag. Met 1 extra kleur inkt krijg je een heel ander effect.

Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van de 
stempels around array
stempels gorgeous grunge,  
stempels delicate doilies
stempels perfect pennants (bladzijde 27)
inkt crushed curry 
inkt basic gray

Dit is het resultaat. Een foto genomen in Kroatiƫ.




groetjes,
Cynthia







1 opmerking:

  1. Een schitterend mooi lootje heb je gemaakt en wat een pracht foto.
    Je hebt gelijk hoor want ik wil die lotto ook wel heel graag winnen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen