donderdag 16 oktober 2014

Sending good thoughts your way

Oh wat heb ik een lekkere creatieve dag gehad gisteren. Maar liefst 5 kaarten gemaakt en nog 2 losse projecten. Deze laatste projecten zijn voor de Creative Company in Nieuwerkerk aan den IJssel. Die ga ik vandaag brengen en dan zal ik vragen of ik die ook op mijn blog mag laten zien. De kaarten komen de komende dagen 1 voor 1 langs. 

De eerste is een one layer card voor de challenge op het blog Crazy for Cas. Ik heb deze kaart gemaakt met de kleuren inkt blackberry bliss, poolparty, summer starfruit en blushing bride. Gestempeld met de hartjes van de bloemen uit de set flower patch. De tekst komt uit de set perfect pennant.




groetjes,
Cynthia



2 opmerkingen:

  1. Wat een werk, dat stempelwerk. Mooi kaartje. Fijne kleurencombinatie .
    Bedankt dat je weer meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow gaaf stempelwerk hoor. Fijn dat je meedoet bij Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen