maandag 17 november 2014

cowbell


Eindelijk heb ik weer eens een layout om te laten zien. Vorige week een aantal dagen bezig geweest met deze pagina. Steeds een stukje. Een layout in 1 keer afmaken lukt me niet echt meer. Hij was vorige week al af, maar omdat ik ziek ben, had ik geen fut om hem te laten zien. Inmiddels gaat het een beetje de goede kant op, dus kon ik wel een extra blogpost schrijven. Want vandaag komt er natuurlijk ook weer gewoon een kerstkaartje.

Ik heb eens een keer een layout gemaakt op bedrukt achtergrondpapier. Geen stempels gebruikt om de achtergrond te versieren. Is wennen voor me. Blijf het idee hebben dat ik iets mis. Vooral nu ik de foto's voor me zie op mijn scherm. Gek is dat je dan een hele andere kijk op je werk krijgt. 

Van Stampin' Up! heb ik de super leuke chevron border pons gebruikt. Verder heb ik gebruik gemaakt van de spiral border punch. De letters heb ik uitgesneden uit ribbelkarton met de perfect print alphabet bigz die. Het leuke hiervan is dat dit een mal is die door dikkere materialen zoals kurk, vilt, chipboard, etc. kan. 




groetjes,
Cynthia

1 opmerking:

  1. Hoi hoi
    Nou eerst van harte Beterschap ik hoop dat het allemaal meevalt en je snel weer op en top bent. Maar je lo is helemaal leuk.
    Groetjes thamar

    BeantwoordenVerwijderen