woensdag 11 maart 2015

kaartjes en layout Cards & Scrap

Een tijdje geleden vertelde ik dat ik een wedstrijd had gewonnen op het blog Cards en Scrap. De winnaar zou bekend worden gemaakt in hun blad. En zo stond ik in editie 18 met een layout en een kaart. Alleen daar bleef het niet bij. Want wat ik nog even geheim heb gehouden is dat ik na een weekje of zo een mail kreeg.....zou je het leuk vinden om vaker werk aan te leveren voor het blad. Nou daar heb ik niet lang over na hoeven te denken. Natuurlijk wil ik dat. En zo kreeg ik al snel een pakket papier van October Afternoon thuis gestuurd en kon ik aan de slag. Ik heb 2 layouts gemaakt en 4 kaarten. Tot op het moment dat ik het blad in handen kreeg, dacht ik, eerst zien dan geloven. Vandaar dat ik het maar even stil hield. Maandag kreeg ik eindelijk mijn blad binnen en oh wat is het een leuk artikel geworden.

Abonnees hebben het blad al in huis. Wil je het hele artikel plus de beschrijvingen lezen, ren dan snel naar de winkel voor editie 19.

Dit zijn de layouts en kaarten die erin staan met een uitgebreide beschrijving.









Groetjes,
Cynthia

5 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg.!!! Gaaf papier ook. En die in het bos lay-out erg mooi. Naaimachine gebruikt of andere techniek? Gr Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ! Je doet het maar ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Hé, wat leuk!!! Tof en zo mooi je kaartjes en layout. Dikke proficiat.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is leuk nieuws!! Je zult we bijna van je stoel gevallen zijn! Helemaal top. je creaties zien er ook weer heel mooi uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi

    nog gefeliciteerd echt top maar ook echt verdiend het ziet er allemaal top uit.
    Je kaartje zijn ook super.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen