dinsdag 7 april 2015

Snow bunny

Ik loop een beetje achter met het laten zien van werk gemaakt voor DT opdrachten. Het campingseizoen is voor ons weer begonnen. Dat betekent veel werken. Maar alles staat. Vanaf nu ben ik van plan om alleen nog maar te genieten. Nog even een stormschade afwikkelen en dan is het alleen maar onstpannen en scrappen op de camping. Want de scrapspullen gaan natuurlijk wel mee. Wat ooit begon met een paar papiertjes en wat embellishments is inmiddels uitgelopen tot een grote verhuisdoos met Stampin' Up! stempels, ponsen en mallen. En niet te vergeten die grote doos met inkt en de Big shot. Wagen zat tot de nok toe vol. En helaas maar even rust gehad en maar 1 layoutje gemaakt. Daar moet nog een titel op, dus die kan ik nog niet laten zien. 

Ik begin maar met de nieuwe Dutch Dares opdracht die afgelopen woensdag online is gegaan. Thema lente. En om in stijl te blijven heb ik gekozen voor een koude lente op de camping layout. Kamperen met Pasen in de sneeuw met een echte snow bunny. Ik wilde wel graag lente kleuren en stempels gebruiken, dus dat was nog een hele opgave.Want jeetje, die mint kleurige tent met rozige gordijntjes in combinatie met de rode kraag van Ronans jas, was echt een ramp. 

Dit is wat ik ervan heb gemaakt. 

Ik heb met de stempelset painted petals en gorgeous grunge, gebloemde randen en een stippellijn gemaakt. Helaas niet helemaal goed te zien op de foto.






Gebruikte materialen.

Als jullie iets willen bestellen, morgenochtend gaat er weer een verzamelbestelling uit.





Doen jullie ook eens mee met deze challenge? Of met 1 van de andere nog lopende challenges?

groetjes,
Cynthia













Geen opmerkingen:

Een reactie posten