woensdag 20 mei 2015

Lucky me, Dutch Dares echets challenge mei

Er staat weer een nieuwe challenge online op het blog van Dutch Dares. Een schets dare dit keer. Ik heb deze op vakantie gemaakt. Bij gebrek aan meerdere foto's passend bij het papier heb ik gekozen voor een enkele foto. Ook had ik alleen maar halve vellen bij me. Voor het grote vlak moest ik iets anders verzinnen. Dit heb ik gemaakt met de masks van Stampin' Up!. Een setje met 2 verschillende masks kost maar 3,50. Het lichtblauwe label heb ik gemaakt met de angled tag topper punch. Nu extra voordelig te koop voor 13,98. Zolang de voorraad strekt.




Dit is de schets waar jullie mee aan de slag mogen. Doen jullie ook mee?


De gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen.










groetjes,
Cynthia





Geen opmerkingen:

Een reactie posten