maandag 26 oktober 2015

Flurry Christmas


Afgelopen zaterdag heb ik thuis een workshop gegeven met het papier Home for Christmas. Het was een gezellige en productieve dag. Er zijn veel kaarten gemaakt. Ik had al een paar voorbeelden gemaakt en laten zien met het papier, maar wilde nu wat strakkere kaarten maken als voorbeeld. Dit was 1 van de voorbeelden die ik last minute heb gemaakt.




Gebruikte materialen, bij mij te bestellen. Eerstvolgende besteldatum is 15 november. 

Flurry of wishes 

Holly Jolly.


Home for Christmas

Dit kaartje is net als veel van mijn andere kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge muziek op het blog Cards2create.

groetjes,
Cynthia




6 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje en leuk dat je meedoet met onze challenge, maar wil je aub ons log vermelden in je sidebar?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schattig kaartje, maar dat had ik al gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt zo simpel en schattig. Dank je wel voor je deelname aan de challenge van Cards2Create.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautiful! Thank you for sharing :}

    BeantwoordenVerwijderen