vrijdag 6 november 2015

Happy, SU-per challenges


Gisteren is er weer een nieuwe challenge online gegaan op het blog SU-per challenge. Het is een kleuren challenge. Dit was mijn voorbeeld voor deze challenge. Geen kerstkaart, want daar vond ik de kleuren niet zo geschikt voor. Alhoewel.....is ook wel weer een uitdaging. 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie over deze producten.

Six-sided sampler.

Hello You, thinlilts.



Arrows, embossingmal.


Papillon potpourri



Elegant butterfly.
Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt verzonden inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia






2 opmerkingen:

  1. Ik word er helemaal happy van...:-)!!!
    Leuk dat je mijn volger bent geworden, welkom!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is heel mooi! De kleuren zijn gaaf en zeshoeken vind ik altijd mooi strak!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen