zaterdag 23 januari 2016

Bloemen en vlinders


Ik ben druk bezig met creaties maken voor twee tijdschriften die binnenkort uitkomen. Dus echt tijd om met de spullen uit de nieuwe catalogussen te werken heb ik niet. Maar ik heb nog wel wat anders te laten zien. Kaartjes gemaakt met stempels uit de jaarcatalogus. We zouden bijna vergeten dat daar ook nog uit besteld kan worden. Maar ook daar staat genoeg leuks in.

De kleine vlindertjes zijn uit mijn nieuwe favoriet Garden in bloom. Ik vind ze zo leuk. De grotere vlinders zijn gemaakt met de set Papillon potpourri. En geponst met de Elegant butterfly pons. De bloemen zijn gemaakt met de set Flower shop en de Pansy punch.








Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Garden in bloom.



Papillon potpourri.


Elegant butterfly pons voor de grote vlinders (kleine vlinders ponsen met de bitty butterfly pons) 


Flower shop.


Pansy punch.




Gorgeous grunge.


Deze kaartjes zijn net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en worden geleverd inclusief enveloppe.


groetjes,
Cynthia








2 opmerkingen: