donderdag 17 maart 2016

New home


Ik had gisteren gezegd dat ik een kaartje zou maken met 1 van de kaartjes uit de Project Life kit Let's get away. Nou dit is hem geworden. Het knoopje heb ik gekocht bij de Action.  Zo leuke setjes die kon ik niet laten liggen. Het papier is een oude Halloween lijn van SU. 





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Project Life, Let's get away card collection.


Alphabet rotary stamp.


Met deze kaart wil ik mee doen aan de nieuw challenge op het blog Knutsels en kadootjes.

groetjes,
Cynthia







3 opmerkingen:

  1. En dit vind ik nou een hele leuke verhuiskaart.. niet dat ik ga verhuizenen.. whahaha... echt niet... zit heerlijk op dit plekkie maar deze kaart is super. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cyntia,
    wat een enige verhuiskaart! Superleuk ook die huisjes en dat autootje erop!
    Ik moest er voor dit weekend ook twee klaar hebben. Er gaan veel mensen verhuizen....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart is het geworden.
    Mooie kleuren.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van K&K.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen