woensdag 15 juni 2016

Mickey Mouse

Na het zeilbootje, de vlieger en de krans nu een Mickey logo op een kaart. Gemaakt met de Swirly bird dies. 

Ik probeer me zoveel mogelijk af te schermen voor inspiratiebronnen zoals pinterest of blogs omdat ik alles graag zelf wil verzinnen. Origineel wil zijn. Maar soms kom je per ongelijk iets tegen waar ik dan echt wat mee wil doen. Ik ben nu eenmaal Disney fan dus dan kan ik niet anders. Natuurlijk dan wel op mijn eigen manier. Ik zag namelijk een kaart met een gestempeld Mickey Mouse hoofdje. Ik vond het idee wel leuk, maar vond dit leuker om met de dies te maken. De kaart lijkt verder totaal niet op de kaart die ik voorbij heb zien komen. Dus een beetje van een ander en heel veel van mezelf. :)

De oren zitten alleen aan de onderkant vast zodat er een 3d effect ontstaat. 





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Swirly bird bundel. Stempels en dies ook los te bestellen.


Balloon celebration.


Gorgeous grunge.


Party with cake.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia






1 opmerking: