maandag 12 maart 2018

We think you're the best

Vandaag hoop ik weer eens lekker mijn stempeltjes erbij te pakken. Ik heb er zin in. Eerst nog even dweilen en boodschappen doen. En dan om half 3 alweer werken. Zal het nog lukken om iets te doen? Pfff zo gaat het iedere dag tegenwoordig. De dagen vliegen voorbij. Dat komt ook omdat ik tijdelijk meer werk dan voorheen doordat een collega is gestopt en er nog geen vervanging is gevonden. Als ik dan even tijd heb, ben ik te moe en heb geen zin. En blogposten schrijven schiet er dan helemaal bij in. Maar ja, genoeg geklaagd. Ook dat is tijdverspilling. Zo kom ik nooit aan knutselen toe.

Vandaag een kaartje met de set We must celebrate. De achtergrond heb ik gestempeld met het takje uit de set. De diertjes heb ik ingekleurd met de watercolor pencils.

A.s. donderdag verstuur ik een verzamelbestelling. Wil je iets bestellen, laat me dat dan op tijd weten. Kies bij iedere 60 bestelde euro's een cadeau uit de Sale-a-bration catalogus uit.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

We must celebrate.


Watercolor pencils.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



1 opmerking:

  1. Heel grappig kaartje met de dierenvriendjes!
    En ik kan me helemaal voorstellen hoe het voelt hoor! Hopelijk heb je snel een collega erbij!

    BeantwoordenVerwijderen