maandag 10 december 2018

Season like Christmas

Inmiddels is mijn huis voor 85% in kerststemming. Nu alleen ik nog. Ondanks de vele kerstkaarten die ik gemaakt heb, wil het nog niet echt lukken. Ik ben ook een beetje kerstkaartjes moe. Maar vandaag toch even tijd gemaakt voor het maken van een kaartje. Het kaartje is gemaakt met een retired set, Season like Christmas. De achtergrond is gemaakt met de stempel Tree rings. 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Tree rings.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt! Heb je al genoeg kerstkaarten, dat je ze verkoopt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, ik denk dat ik er tegen de 80 gemaakt heb in november. En het is nog geen kerst.

      Verwijderen