donderdag 18 juli 2019

Dutch Dares schets juli, haaientanden zoeken.

Afgelopen weken ben ik weer druk bezig geweest met een project voor het magazine Cards&Scrap. En dan moet even alles wijken. Inmiddels is het opgestuurd, beschrijving gemaakt en is het wachten op de uitgave. Maar dat duurt nog wel even. Hierdoor heb ik weinig kunnen doen. Maar de dares van de Dutch Dares gaan gewoon door. En daar ben ik wel blij mee. Want dat verplicht om toch af en toe iets te doen voor mezelf. 

Dit keer ben ik aan de slag gegaan met een foto van Ronan die in KroatiĆ« haaientanden aan het zoeken was. Of zoeken, het was meer rapen. Leuk, maar toch wel beangstigend. Het waren gelukkig maar kleine tandjes. Maar wel heel scherp. 






Ik heb deze layout gemaakt met de schets van juli. 



Doen jullie ook mee met de Dutch Dares challenges?

Groetjes,

Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten