dinsdag 10 december 2019

Peace and Joy

Het is alweer even geleden dat ik iets nieuws heb laten zien. Maar dat betekent niet dat ik niets heb gedaan hoor. Ik ben erg druk geweest met een bestelling van 12 dezelfde kerstkaarten en daarnaast heb ik een minialbum gemaakt voor het tijdschrift Cards&Scrap, Loving papers dat in februari uit komt. Gisteren wilde ik toch even iets voor mezelf maken. Ik had zin om wat in te kleuren met de Stampin' blends. Helaas heb ik van Stampin' Up! niet zoveel stempels die hiervoor geschikt zijn. Daarom heb ik een stempelset gebruikt die niet van SU is. Ik was gewoon weg van de kerstster. Dus dan maar een keer vreemd gaan. 




Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

1 opmerking:

  1. Nou nou nou, vreemdgaan en dat durf je ook nog op je blog te schrijven!
    ;-)
    Je kaart is heel gaaf! Die kerstster is inderdaad prachtig! Ik ben benieuwd naar je minialbum. Ik zal het in februari in de gaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen