zondag 2 februari 2020

Baby boy, watercolor

Binnenkort komt er weer een nieuwe uitgave van Cards & Scrap uit. Hierin staat weer een project van mij in. Ondertussen ben ik alweer druk bezig aan het volgende tijdschrift. De deadline komt snel dichterbij. Het duurt nog wel even voordat die te bestellen is hoor. Op dit moment heb ik dus weinig tijd om kaartjes te maken. Gelukkig heb ik er vorige week drie gemaakt.

Ik had van de week zin in een watercolor kaartje. Ik had twee achtergronden gemaakt in verschillende kleuren. 1 voor een baby kaartje. De andere is een verjaardagskaart geworden. Die volgt later.





Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

1 opmerking:

  1. Heel leuk voor een babyjongetje. Mooi gelukt met die watercolor achtergrond..

    BeantwoordenVerwijderen