maandag 12 januari 2015

You made my day

Workshop scrapbooking met Stampin' Up! en workshop kaarten maken datum in overleg. Voor meer info kijk op de pagina demo's en workshops. Bestellen van artikelen? Eerstvolgende besteldatum zondag 15 februari (of anders in overleg). Kijk bij catalogussen en de pagina bestellen Stampin' Up producten.  
Gisteren ben ik de hele ochtend bezig geweest om de eerste bestelling van 2015 door te sturen naar Stampin' Up!. Nu is het wachten tot die lading met leuke spullen voor iedereen binnen komt. Wederom was ik natuurlijk weer mijn grootste klant. Dus binnenkort weer genoeg materialen om voorbeelden te maken. 

Nu eerst een voorbeeld voor die leuke stempelset uit de Sale-A-Bration folder. Een stempelset die je mag uitzoeken bij een bestelling van 60 euro. De set heet best day ever. Dit kaartje heb ik ermee gemaakt.

De pijlen heb ik gemaakt met de What's up! pons





Dit kaartje is net als veel van mijn andere kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen:

  1. Hoi Cynthia,

    Heel mooi kaartje. Toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superzoet kaartje heel mooi. ik had 1 januari mijn bestelling en ik was niet zelf de grootste klant... ik doen 25 januari weer een bestelling.

    BeantwoordenVerwijderen