zondag 31 mei 2015

Make a wish, SU-per challenge

Dit is de laatste blogpost voor mijn operatie. Na dinsdag zal ik even niet veel online kunnen zijn. En de scrapspullen krijgen helaas ook even vakantie. Maar ik heb nog wel wat projecten gemaakt die ik nog niet mag laten zien. Dus zodra de situatie het weer toe laat en ik mag ze laten zien, dan heb ik toch nog wat te showen.

Afgelopen donderdag is er weer een nieuwe challenge online gegaan bij de SU-per challenges. Dit keer met een kleurenthema. Dit is mijn voorbeeldkaartje.




Gebruikte materialen.

Inkt Sahara Sand, Soft sky en blackberry bliss.
Achtergrond stempel Chevron.

Stempelset Perfect pennants.


Dit kaartje is net als veel van mijn andere kaartjes te koop voor 1,50 en wordt verzonden incl. enveloppe.


groetjes,
Cynthia


1 opmerking: