dinsdag 6 september 2016

Congrats

Had ik mezelf voorgenomen nog even lekker in de tuin te zitten en te genieten van het lekkere weer, maar helaas, de zon liet zich niet zien. Hier dikke wolken vandaag. Maar ja, het voordeel was wel dat ik wat kaartjes kon maken.

Deze kaart is gemaakt met de set Touches of textures.
Het leuke van de set Touches of textures is dat je zelf je achtergrond kan maken.Vooral de stempel met het kantprintje vind ik erg leuk om te gebruiken.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Touches of textures.

Sunshine wishes thinlits.


Sunburst Sayings.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia






Geen opmerkingen:

Een reactie posten