zaterdag 17 december 2016

kerstkaarten challenge dag 43,Christmas wreath

Natuurlijk moest ik ook zelf kaarten versturen. Deze kaart heb ik een stuk of 10 keer gemaakt. Ik ga er vanuit dat de meeste ontvangers deze kaart inmiddels wel binnen hebben. De kaart is gemaakt met de set Christmas pines en Swirly bird. Heb je nog geen kerstkaart binnen gekregen? Niet getreurd, ik ben nog bezig met het versturen ervan. Niet alle kaartjes zijn op de post.

Vanaf nu nog maar 7 kaartjes tot kerst.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Christmas pines.



Swirly bird.

Hang your stocking.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt  geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten