maandag 16 januari 2017

Happy birthday wishes

Vandaag een kaartje gemaakt met een leuke stempelset uit de Sale-a-bration catalogus. Een stempelset die je helemaal gratis krijgt bij een bestelling van 60 euro uit 1 van de andere lopende catalogussen. De stempelset het Avant-garden.

Willen jullie liever een andere stempelset of iets anders gratis mee bestellen uit de leuke Sale-a-bration folder bestellen? Klik dan hier om de catalogus in te zien. Bij iedere 60 euro mag je 1 cadeau uitzoeken. Dus bij 120 euro twee cadeaus. Etc.




Gebruikte materialen.

Avant-garde.
Gratis bij een bestelling van 60 euro.

Touches of texture.



Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig! Maar toch zou ik het touwtje weglaten. Het leidt me een beetje af van de prachtige stempels.
    ( hop dat je het niet erg vindt dat ik het zeg)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, smaken verschillen nu eenmaal. Zelf vond ik hem kaal zonder.

      Verwijderen
  2. I think the card is beautiful the way you made it!

    BeantwoordenVerwijderen