donderdag 31 augustus 2017

You're not old!

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor de challenge op het blog Scrapplezier. Een challenge met echt geweldig leuke kleuren en het thema feest. Daar moest ik wat mee doen. Dit kaartje heb ik gemaakt met de set Five for all.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Five for all.


Balloon bouquet punch.


Birthday banner.



Balloon celebration.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





2 opmerkingen:

  1. Super leuke en feestelijke verjaardagskaart, Cynthia!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige frisse feestelijke verjaardagskaart, geweldig opgebouwd door middel van stempels en stansjes. Bedankt voor je deelname namens het Team van Scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen