woensdag 22 november 2017

kerstkaarten challenge dag 22, Merry Christmas pinguin

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor de challenge op het blog Liftchallenge. De opdracht, repeterend stempelen met een kleurverloop. Het lastige hiervan is dat je precies uit moet komen met de ruimtes boven, tussen en onder de stempelafdrukjes. Dat is natuurlijk op te lossen door de teksten te stempelen en dat uit te snijden en te matten. Zo heb je altijd de tekst in het midden zitten. Maar dat wilde ik niet. Het voorbeeld was een one layer card dus wilde ik dat ook maken. Met mijn timmermansoog is het gelukt om zowaar in 1 keer de afstanden tussen de tekst gelijk te krijgen en alles ook nog in het midden van de kaart te krijgen.

Ik heb gekozen voor de kleur groen omdat ik daarvan de meeste kleurtinten heb. Ik heb gestempeld met de kleuren Mossy meadow, Old olive, wild wasabi en Lemon lime. Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Snow place. Deze helaas niet meer verkrijgbaar. 




Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

6 opmerkingen:

  1. Zo mooi, ik ben fan!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem echt supergaaf met die leuke pinguïn erbij Cynthia.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind hem super en ik ben blij dat je koos voor de one layer qua stempelen! Dank j wel voor het meedoen, Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je mooi gedaan! Kaarsrecht naar mijn idee. Mooi in het groen, hou ik van. Dank je wel weer voor het meedoen Cynthia!

    BeantwoordenVerwijderen