vrijdag 8 december 2017

Merry Christmas to you and yours

Brrrr wat was het koud vandaag zeg. Geen weer om te moeten werken. Ik heb geloof ik alle weer types over me heen gekregen. Regen, hagel, sneeuw, wind, onweer en een heel klein waterig zonnetje. Gelukkig is het lekker weekeind. Voordat ik ben gaan werken, heb ik nog een snel kaartje gemaakt. Ik keek naar buiten en dacht....het wordt de pinguïn. Met een warme sjaal en oorwarmers op. Het is een CAS kaartje geworden. Clean and simple. Hebben jullie al gezien dat de eerste challenge van het blog Crazy for CAS online is gegaan? Het thema is party. Doen jullie ook mee?

Ik heb het kaartje gemaakt met de set Snow friends. Helaas is deze niet meer te bestellen. De achtergrond is gemaakt met de set Christmas pines.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Christmas pines.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten