vrijdag 5 januari 2018

Hedgehugs

Hebben jullie het al gezien? De nieuwe voorjaarscatalogus staat online. En...de sale-a-bration is gestart. Nu is het dus extra aantrekkelijk om een bestelling te plaatsen. Bij iedere 60 euro die je bestelt, mag je een product uit de Sale-a-bration folder uitzoeken. En er staan dit jaar echt hele leuke dingen in. Bij 120 euro mag je 2 artikelen uitkiezen. Of nieuw dit jaar 1 groter product zoals een setje snijmallen. 

Dus neem snel een kijkje in de catalogussen. Hier staat de SAB folder. En hier is de voorjaarscatalogus te vinden. Uiteraard staan de linken ook op mijn voorpagina en op de pagina catalogussen. Mijn favoriet is toch wel de stempelset "We must celebrate" en de stempelset "Hedgehugs". En als extra gratis erbij, de party panda. Wat is jullie favoriet? 

Hier een voorbeeldje waar ik de Hedgehugs heb gebruikt. De lijnen zijn gestempeld met de stempelset Work of art. Dit alles op een gestreept papiertje van de lijn Whole lot of lovely geplakt.





Zijn ze niet schattig? 

Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Hedgehugs.


Work of art.


Whole lot of lovely.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia










2 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje! Leuk zijn die egeltjes! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje Cynthia!
    Idd een superleuke stempelset, ik heb 'em vandaag ook besteld ;)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen