zaterdag 17 maart 2018

Here's to an epic celebration

Vanmiddag nog even een kaartje gemaakt met restjes die ik nog op mijn bureau had liggen. Het achtergrondje met de muzieknootjes had ik al eerder gestempeld, maar de kleur vond ik toen te licht. Het sterretje is het midden van het frame gebruikt op het kaartje met de sneakers. De gitaar heb ik gestempeld en ingekleurd. Zo had ik vrij snel weer een nieuw kaartje in elkaar gezet. De gitaar is gemaakt met de gratis stempelset Epic celebration. De achtergrond is gestempeld met de stempel, sheet music. De kringen en vlekken zijn gemaakt met de set Timeless textures.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Sheet music.


Epic celebrations.



Timeless textures.


Stampin' blends.
Stiften ook los verkrijgbaar. 


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia






1 opmerking: