dinsdag 22 mei 2018

kaartjes voor Mijn hobbykaart XL

Een tijdje geleden heb ik een paar kaarten gemaakt voor het tijdschrift Mijn hobbykaart XL. 
Als het goed is, krijgen de abonnees het blad vandaag of morgen. Nu mag ik eindelijk mijn kaarten hier laten zien. De kaart met de beer is gebaseerd op een paaskaart met het konijntje dat ik eerder heb laten zien. Maar aangezien Pasen alweer even geleden is, wilde de redactie liever iets met verjaardag. Dus geen konijn met eieren, maar een beer met een ballon. De tweede kaart heb ik er bij gemaakt om het artikel compleet te maken.

Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset We must celebrate. Deze set staat in de voorjaarscatalogus en is nog maar tot eind maart te bestellen. Daarna moeten we alweer afscheid nemen van deze leuke set. Ik heb de beestjes ingekleurd met de watercolor pencils. Het ballonnetje is gestempeld met de set Party pandas. Het gras is gestempeld met de set Sheltering tree.







En zo ziet het eruit in het blad. Wat doen ze dat toch mooi iedere keer weer. 





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie. 

We must celebrate.


Watercolor pencils.


Sheltering tree.


Groetjes,
Cynthia






3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk nieuwtje. Gaafdat je voorbeeldkarten mocht maken oor dat tijdschrift. Lijkt me zo bijzonder je eigen Aartsen zo gepubliceerd te zien. De kaartjes zijn ook heel erg leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gave kaartjes en wat leuk dat je in een tijdschrift heb gestaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, je eigen creaties in een tijdschrift- gefeliciteerd!! Maar het zijn dan ook keileuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen