donderdag 21 juni 2018

Waterfront


Ik ben dol op de bergen. Wij gaan in de zomervakantie meestal wandelen in de bergen. Dit jaar gaan we naar de Julische Alpen. Het mooist vind ik die kleine bergmeertjes. Met een blauwe lucht is het water ook felblauw. En dan die weerspiegeling erin. Prachtig vind ik dat. Ik heb al heel wat van dit soort foto's gemaakt. En dat heb ik geprobeerd na te maken. De houtstructuur achtergrond heb ik gestempeld met de set Gallery grunge.





Ik heb de kleuren zo echt mogelijk geprobeerd te maken door meerdere kleuren door elkaar te stempelen. Ik heb er echt een rommeltje van gemaakt. Hihi. Maar zo ziet het er in het echt uit. Dit is in de Dolomieten. Lago di carezza of in het Duits de Karersee. En zo heb ik nog tientallen bergmeer foto's die ik kan na stempelen. Maar eerst ga ik er nog een strand tafereeltje van maken.



Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Waterfront.


Gallery grunge.




Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


6 opmerkingen:

  1. Hij is super Cynthia!! Ja, de bergen...wij gaan deze zomer o.a. naar de Dolomieten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk. Het is erg mooi. Ga je naar Italiaans talige gedeelte? Of naar het Duits talige. Wij zaten in Predazzo, Italiaanse gedeelte. We zijn ook een stukje Duits talig ingereden. Dat ziet er ineens heel anders uit. Veel meer Oostenrijkse invloeden.

      Verwijderen
  2. Geen rommeltje hoor Cynthia, juist prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw wat heb je dat mooi gedaan Cynthia! Krijg er al helemaal de vakantiekriebels van!

    BeantwoordenVerwijderen