woensdag 19 september 2018

Thinking of you

Ik had me voorgenomen om de laatste zomerse dagen nog even lekker buiten te gaan zitten. Lekker in het zonnetje met een goed boek. Maar vandaag waait het hier toch te hard. Jammer want het was zo lekker in het zonnetje gisteren. Maar ja, nu had ik wel wat tijd over om een kaartje te maken. Ik had de kleine boompjes uit de set Rooted in nature nog niet gebruikt. De boompjes heb ik meerdere keren in een lijn gestempeld. Sommige heb ik wat lichter gestempeld door ze eerst op een papiertje te stempelen.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Rooted in nature.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,

Cynthia


2 opmerkingen: