woensdag 12 december 2018

Silent night

Workshops scrapbooking, datum in overleg. Workshop kaarten maken, datum in overleg. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling verstuur ik op 14 december. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
Ik probeer weer een beetje het kerstkaarten maken op te pakken. Ik wil in ieder geval 1 kaart maken. Aan het begin van de dag leg ik een retired stempelset klaar. Aan het einde van de dag wil ik daar een kaart mee gemaakt hebben.

Vandaag weer een kaartje met een retired stempelset Wonderland. Die blijft gewoon mooi. Ik heb de bomen eerst met groene inkt gestempeld en toen met witte inkt (whisper white) er nog een keer overheen. 



Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Whisper white inkt.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten