maandag 1 april 2019

Happy birthday, panda

Ik heb dit kaartje alweer een week geleden gemaakt. Helaas heb ik nog steeds weinig zin om mijn werkjes hier te showen. Ik ben lekker veel aan het lezen. Zo in een week tijd weer 3 boeken gelezen. Zeker nu het zonnetje weer schijnt, pak ik sneller een boek dan mijn stempels. Natuurlijk moest er tussendoor nog een project voor Cards&Scrap gemaakt worden. Dat ging natuurlijk ook wel wat tijd inzitten. Dat is vandaag opgestuurd naar de uitgever. Misschien morgen maar weer eens mijn stempeltjes erbij pakken. 

Dit kaartje is gemaakt met de set Party pandas. Nog steeds 1 van mijn favorieten. De grote tekst is gemaakt met de set Happy celebrations. Allemaal niet meer te bestellen, maar daarom nu juist leuk om weer eens uit de kast te trekken. 




groetjes,
Cynthia

1 opmerking: