woensdag 20 november 2019

Dutch dares schets november, kerstkaartje

Vandaag is de nieuwe Dutch dares schets challenge online gegaan. Dit keer van mijn kant geen voorbeeld layout, maar een voorbeeld kaartje. Want ook met kaartjes kan je meedoen met de challenges. Voor deze kaart heb ik de set Making Christmas bright gebruikt. De achtergrond is gestempeld met de stempel Merry medley.

Dit is voorlopig eventjes een laatste kaartje. Ik krijg vandaag een tandvlees transplantatie. Dus neem ik even een time out. Gelukkig is het nog lang geen kerst, dus ik heb nog tijd genoeg om kaartjes te maken.

Dit is mijn voorbeeld.



En dit is de schets waar jullie mee aan de slag mogen gaan.


Doen jullie ook gezellig mee?

groetjes,
Cynthia


1 opmerking:

  1. Heel leuk kaartje heb je gemaakt! En oh oh, heel veel sterkte met je herstel. Het klinkt zo eng! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen