woensdag 8 januari 2020

Enjoy, Dutch dares challenge januari

En dan is het inmiddels 2020. Is de kerstvakantie weer voorbij. En wordt het tijd dat ik weer eens wat nieuwe kaarten ging maken. Gisteren een kaart gemaakt. Maar ik laat nu eerst de lopende challenge van de Dutch dares zijn. Mijn voorbeeld van het thema goede voornemens, gebruik oude scrapspullen. Ik had nog een paar snippers papier over met een half vel stickers. Ik wilde dit alles opmaken op een layout. Ik geef toe het is wat druk, maar ach, kan ook wel weer eens een keer.




Dit is waar ik mee begonnen ben. Echt veel papier was het niet. Ik hoop dit jaar meer rommel op deze manier op te maken.


groetjes,
Cynthia


1 opmerking:

  1. Heel leuk! En je had genoeg papier! Zo kom je vast wel van je restjes af!

    BeantwoordenVerwijderen