dinsdag 7 april 2020

From the heart (dragonfly dreams)

Vandaag heb ik een vrije dag. De bibliotheek waar ik normaal werk is even dicht vanwege corona en ik werk deze week ook maar 3 dagen bij PostNL. Dat is wel even lekker. Dus had ik tijd om vanmorgen een kaartje te maken. Het was dat of de deurposten soppen. De keuze was snel gemaakt. Ik ben met water en inkt aan de slag gegaan. Een stempel van een libelle (dragonfly dreams) ingekleurd met de Stampin' blends. En de achtergrond gemaakt met de stempels Dictionary en Timeless textures.




Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi de achtergrond! EN die grote libelle erop. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie. Heerlijk even vrij. Ik heb de salon helaas ook moeten sluiten. Maar heb gelukkig Henk nog die werkt. Ik kom nu wel aan het scrappen toe . Dus elk nadeel heeft zn voordeel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn inderdaad rare tijden. Ik werk nu juist meer (4 dagen ipv 2). Maar juist doordat ik minder vrije tijd heb, waardeer ik het dagje dat ik vrij heb wel meer.

      Verwijderen