vrijdag 11 september 2020

Back on your feet

Het is alweer maanden geleden dat ik een blogpost heb geschreven. We waren of op vakantie na maanden thuis zitten of het was veel te heet in huis om ook maar te denken aan de computer. Mijn knutselhok zit aan de zonkant. Het is daar geen doen als het warm is. Ik heb afgelopen maanden wel iets gedaan, maar alleen het hoofdzakelijke. Nu de vakanties voorbij zijn en alles weer een beetje normaal aan het worden is, hoop ik wat meer tijd en vooral zin te krijgen om te knutselen. 

Van de week had ik een kaartje nodig voor een zieke die een nieuwe heup heeft gekregen. Ik vond de luiaard uit de set Back on your feet wel toepasselijk. 





groetjes,
Cynthia


2 opmerkingen:

  1. Hoi Cynthia,
    heel leuk kaartje met de luiaard. Mooie achtergrond ook.
    Leuk dat je er weer bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toepasselijk kaartje met de luiaard, haha!

    BeantwoordenVerwijderen