dinsdag 16 oktober 2012

Halloween can

Nog maar een paar weken en dan is het weer Halloween. Ik ben al druk bezig met het maken van Halloweenversieringen die ik met jullie zal delen als het klaar is. Ondertussen zal ik nog even foto's plaatsen van een oud project. Door het vergaan van mijn website zijn al deze foto's niet meer op het net te vinden. Dus zal ik in de toekomst tussendoor ook wat oudere projecten laten zien. Wie weet kan het jullie inspireren.

Deze Halloween can heb ik gemaakt van een verpakking van Prima flowers. Gewoon zonde om de doos weg te gooien. Vandaar dat ik hem versierd heb in Halloween stijl. Hij stond in het raam met een lichtje op batterijen, maar kan ook op Halloweenavond gebruikt worden om snoepjes in te verzamelen.





groetjes,
Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten