woensdag 16 januari 2013

Dutch Dares, sketch 59

Voor de sketch nummer 59 van Dutch Dares heb ik een foto genomen van Ronan en Quinn op Ronans verjaardagsfeest. Alle twee hadden ze een lila gestreept shirt aan. Niet het zelfde, maar natuurlijk wel bij elkaar passend. Want dat is wel zo handig om te scrappen. Maar ja, hoeveel van dit soort paarse vellen heb ik in mijn papiervoorraad? Ernstig weinig. Uiteindelijk vond ik dit papier.

In het kader van mijn goede voornemen om geen wit cardstock te gebruiken, heb ik gekozen voor een oud BG velletje als achtergrond. Hierop een make me mal als sjabloon gebruikt voor het honingraadpatroon. Helaas werd de paarse shimmer op het oranje ondergrond bruin. Dat was wat minder. 

Wil je een keer uitgenodigd worden om een maandje mee te draaien als gast designer? Of wil je een leuke prijs winnen? Klik dan bij mijn links op Dutch Dares en lees daar de voorwaarden.


groetjes,
Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten