dinsdag 22 januari 2013

Valentijnskaartjes

Ik ben dol op Valentijns scrapbook spulletjes. Waarschijnlijk door de kleur roze die ik met 3 mannen in huis niet zo vaak kan gebruiken. Doe het wel hoor. Want gelukkig vinden mijn mannen het niet erg om roze kleding te dragen. En dan moet daar natuurlijk wel iets van roze in het papier of de versieringen terug komen. Maar ik probeer het roze gehalte dan toch binnen de perken te houden. En met Valentijn mag ik helemaal los. En dat heb ik dan ook gedaan op het eerste kaartje. Het tweede kaartje is een wat stoerder kaartje. Hier heb ik bewust het roze weg gelaten.
Deze kaartjes staan te koop op Marktplaats. En stiekem hoop ik dat ik ze niet verkoop zodat ik ze zelf kan houden. Ik heb een kaartenkrans die ik helemaal versier in het thema van het seizoen. Nu is het nog in winterthems, maar begin februari tover ik hem op tot Valentijnskaartenkrans. Passen deze kaarten mooi bij.

groetjes,
Cynthia


1 opmerking:

  1. heerlijk hé al dat roze! Lekker dat je nu helemaal los kan gaan en dat is ook wel te zien aan je schattige kaartjes, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen