donderdag 7 maart 2013

100e dare, mijn layout

Gisteren is het grote feest vanwege de 100e Dutch dare van start gegaan. Voor iedereen diet het gemist heeft (kan het me niet echt voorstellen), kom nog even kijken op het blog van Dutch Dares. Er zijn zoveel mooie prijzen te winnen. Ook op mijn blog kan je een prijs winnen. Een mooie kit met o.a. papiertjes van het merk Bo Bunny, mama-razzi 2. Wat je hiervoor moet doen, lees je hier.

Met dit papier heb ik zelf ook mijn 100e dare layout gemaakt. Voor de 100e dare hebben we allemaal een oude dare uitgezocht en uitgewerkt. Ik heb gekozen voor mijn favoriete Disney figuur. Mickey Mouse. Ik vind alles wat Disney betreft leuk, lief en geweldig, dus was het nog best moeilijk kiezen.






groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen:

  1. ik vind dit zo'n gave layout, hij staat in mijn jatmapje. echt super!!

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi, alle laagjes en details.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk deze layout, ik ben geinspireerd hierdoor, ga ook weer eens op zoek naar de disneyfoto's (die zijn er nog genoeg).

    BeantwoordenVerwijderen