woensdag 24 april 2013

Alien kaartje

Op het blog lift challenge zag ik een leuk challenge. Lift een kaart die ze van internet geplukt hebben. De kaart was zo mooi dat ik er graag wat mee wilde doen. Maar in tegenstelling tot de DT leden en de overige deelnemers wel op mijn manier. Geen vlindertje en geen bloemlint strookje. Maar lekker stoer en gek. Sterren en een Alien van chipboard.





Ook dit kaartje is te koop. Ik ben al mijn kaarten op een apart blog aan het zetten. Het duurt nog even voordat al mijn kaarten erop staan. Steeds komen er weer een paar bij. Maar als je wilt zien welke kaarten ik te koop heb, klik dan op http://kaartjestekoop.blogspot.nl/.

groetjes,
Cynthia



9 opmerkingen:

  1. Ik vind je versie heel leuk en mooi gedaan. Tof.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Ik vond het wel leuk om het eens heel anders te doen dan de rest. :)

      Verwijderen
  2. Hihi wat een leukerd, super origineel! Mooie achtergrond heb je ook gemaakt, gaaf! Leuk dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, lekker anders! Gaaf hoor! Bedankt voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cynthia,
    Nogmaals bedankt voor de Rak van Dutch Dares. Ik had een mailtje gestuurd dat ik hem had ontvangen maar die is denk ik niet bij je terechtgekomen. Ik heb nog een vraagje: welke stans heb je gebruikt voor het donkerblauwe cardstock? Die vind ik namelijk erg leuk!
    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Colinda,

      Bedankt voor je berichtje. Ik moest het even opzoeken hoor. Het is een Nellie Snellen mal. MFD033.

      groetjes,
      Cynthia

      Verwijderen
    2. Hoi Cynthia,

      Bedankt voor het opzoeken. Nu eens kijken of de mal nog ergens te krijgen is.

      Groetjes Colinda

      Verwijderen
  5. Hoe leuk heb je dat gedaan. Mooie de honingraat achtergrond, en je collage is idd lekker gek. Leuk!
    Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen