donderdag 11 april 2013

happy father's day kaartje

Voor de uitdaging van Crazy for Cas, maak een cas kaartje met gebruik van 1 of meerdere embellishments, heb ik dit vaderdagskaartje gemaakt. Met 2 nieuwe tapejes, mijn nieuwe kippengaas mal en 1 van mijn nieuwe tekststempeltjes.  Als embellishments heb ik een metalen ster, labeltje, tape en en en en en........oh irritant als je niet op de naam kan komen. Laat ik het maar plakgaas noemen.  




Dit kaartje is net als veel van mijn andere kaartjes te koop.Wil je meer informatie hierover, plaats dan hieronder een bericht met je mailadres, dan neem ik contact met je op.

groetjes,
Cynthia

7 opmerkingen:

  1. gaaf heeel stijlvol ook en die washi met gele sterren is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een gaaf kaartje zeg en bedankt voor je deelname aan crazy for cas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele geslaagde kaart, mooi gedaan! Leuk dat jemeedoet mij Crazy For CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe kan het nou dat jouw blog mij nooit eerder opgevallen is? Ik heb net even verder rond zitten kijken hier, je maakt mooie creaties. Ik ga me ook meteen als volger aanmelden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je volger bent geworden en bedankt voor je complimentje. Altijd leuk om te lezen.

      Verwijderen