zaterdag 21 februari 2015

birthday boy

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van de creatieve zebra....gebruik een voertuig op je kaart. Omdat ik van Stampin' Up! geen voertuig stempels heb, moest ik iets anders verzinnen. Het is een 3d auto van K&Company geworden. Een oude lijn, uit een doos met een dikke laag stof. 

Achtergrond gestempeld met de stempels of the grid en gorgeous grunge. Streepjes achter de auto is ook gestempeld met de gorgeous grunge Het sterretje en de tekst gemaakt met de set Hooray it's your day.




groetjes,
Cynthia


7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hoi,

      Super dat je meedoet met onze challenge bij DCZ en suc6..

      grtjs
      Claudia
      DT DCZ

      Verwijderen
  2. Oooooh die lijn heb ik ook gehad en geloof dat ik ook nog een paar van die autootjes heb liggen. Leuke kaart heb je ermee gemaakt.
    Leuk zo af en toe die oude lijnen voorbij zien komen laatst had johanna een oude van E.P.
    Nou fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen