maandag 16 februari 2015

Love


Ik heb op dit moment niet zoveel zin om te scrappen. Zal de winter zijn. Ik wil dat het voorjaar word. Ben gewoon te moe om iets erbij te pakken. Ik wil zon, warmte en er lekker op uit. De caravan weer naar Duitsland brengen en daar lekker uitrusten. Maar ja, zover is het nog niet. Dus nog even tanden bijten. 

De oplossingen voor dit probleem zijn voor mij toch wel challenges en pagekits. Pagekits zijn kant en klare setjes van 3 halve vellen papier met versiersels die ik SWAP (ruil) op mijn forum. Zie ik iets leuks, zeg ik ja en bied ik zelf een nieuw setje aan. Dat stuur ik dan weer naar iemand anders op. 

Ook dit setje papier met versieringen heb ik op deze manier verkregen (van Laura). En nu was dat wel makkelijk. Alleen een foto erbij zoeken en ik kon aan de slag. Handig toch? Wat het dan wel weer wat moeilijker maakte, was de kit te combineren met een challenge. Ik wilde graag mee doen met de challenge op het blog scrapplezier. De opdracht was een inspiratiefoto. Maar dan wel met 90% rood. Dat laatste was best lastig. Ik had al bij de andere deelnemers gezien dat ze hier ook moeite mee hadden. Ik zag de 90% niet echt terug. Voor mij een uitdaging om dit wel te doen. En dat is voor mij een pittige opdracht, want ik scrap altijd op wit cardstock. Nu een keer een bedrukt rood vel van Bobunny gebruikt. Dit keer niet veel Stampin' Up! gebruikt. Alleen real red inkt spetters gemaakt met de stempelset Gorgeous Grunge. De hartjes met de tekst love zijn gemaakt met de set uit de Sale-a-bration folder. You brighten my day. Deze kan je ponsen met de itty bitty accent pons.



Deze stempelset kan je uitzoeken als je een bestelling plaatst van 60 euro. Bestel je voor 120 euro mag je zelfs 2 cadeaus uitzoeken uit de Sale-a-bration folder.




 

groetjes,
Cynthia

1 opmerking:

  1. O wauw, wat is deze gaaf en een layout TOP!!!
    Mooie elementen van Stampin Up, en de foto is om te smelten!!
    Cynthia ik wil jouw namens het team van Scrapplezier bedanken voor jouw deelname.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen