donderdag 2 februari 2017

Happy Birthday

1 van de Sale-a-bration stempelsets die je gratis kan mee bestellen bij je bestelling van 60 euro is de set Any occasion. Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de zebra en giraffe uit de set Zoo babies. Helaas is deze set niet meer te bestellen. Ik heb lang getwijfeld of ik de bovenkant niet te kaal vond. Moet er wat bij? En wat dan? Uiteindelijk besloten om hem maar zo te laten. Ik ben bang dat ik het te druk ga vinden.



Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge feest op het blog AnMaCreatief.

Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.


groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen:

  1. Wat een enig kaartje Cynthia. Mooi in deze kleuren.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi CAS kaartje. Als je de kaart te kaal vindt, zou je er een doodle lijntje omheen kunnen doen (is maar een suggestie hoor).
    Dank voor het meedoen met de Feest challenge bij AnMa Creatief!
    xx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen