maandag 27 maart 2017

Happy easter

Vorige week had ik een idee in mijn hoofd voor een paas kaart. Ik wilde van de balloon adventures ballonnen paaseieren maken in de kleuren zachtroze, bruin en goud. Maar nog geen tijd gehad om er iets mee te doen. Wat was ik verbaasd dat mijn idee precies past bij de challenge van Scrapplezier? Een ei in bepaalde kleuren. Precies de kleuren die ik in gedachten had.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Balloon adventures. 
Stempels en mallen ook los verkrijgbaar.

Balloon bouquet pons.


Gorgeous grunge.

Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en heel goed bedacht!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige uitwerking van onze challenge, bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje, ziet er moeilijk uit!
    Dank je wel voor je deelname bij ScrapPlezier.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen