woensdag 30 augustus 2017

You float my boat

Vandaag een kaartje met de set Message in a bottle. Ik vond deze set zo vreselijk leuk omdat mijn opa en oma een fles met daarin een piepklein zeilbootje op het dressoir hadden staan. Ik vond die altijd zo leuk. Inmiddels staat deze te pronken op mijn kast. Helaas is er een klein onderdeeltje van het bootje los gegaan. En kan de fles alleen open als we de kurk eruit halen. Maar die krijgen we er nooit heel uit. Dus laten we het maar zo. Toen ik deze set zag, wist ik dat ik een boot in fles kaart moest maken.

De zee is gemaakt met de embossingmal seaside. Deze heb ik eerst ingesmeerd met inkt.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Message in a bottle.


Seaside embossingmal


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten