zondag 8 oktober 2017

Sneeuwvlokken waterval

Vanmiddag heb ik mezelf eens getrakteerd op een paar uurtjes "creativitijd". Het was heerlijk rustig in huis. Ronan moest competitie badmintonnen en Johan was taxichauffeur en diende tevens als klapvee. Quinn heeft 7 toetsen komende week. Die horen en zien we ook niet veel. Dus miste niemand me. Heb ik me lekker opgesloten in mijn nieuwe knutselhok. Ik ben op zoek gegaan naar een leuke challenge en heb gekozen voor de easel card challenge op het blog van hobbywinkel de Egel

Ik heb gekozen voor de twisted easel card. De bodem van de kaart is beplakt met papier van de lijn Merry little christmas. Deze kaart kan dus ook gemaakt worden tijdens de workshop kaarten maken met het papier Merry little christmas op zaterdag 11 of zondag 26 november. Wil je meer weten over deze workshop? Klik dan hier

De waterval van sneeuwvlokken is gemaakt met de stempelset Flurry of wishes.







Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Flurry of wishes.


Merry little wishes.


Stitched shapes framelits.


Seasonal bells.



Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia






Geen opmerkingen:

Een reactie posten