donderdag 28 november 2019

Season's greetings

Inmiddels ben ik een week op weg na de operatie. Door de pijn kon ik me niet goed concentreren en ik ben erg moe. Vandaar dat ik afgelopen week geen kaartjes heb gemaakt. Ik heb wel een mooi kerststuk op hout gemaakt voor mijn moeder. Dat was al een hele onderneming. Verder heb ik me voornamelijk geconcentreerd op het bankhangen. Wat me best goed afging. Zelfs lezen wat ik normaal erg graag doe, lukte me niet echt. Over een week gaan de hechtingen eruit. Ik hoop dat ik me dan wat beter voel. Ondertussen moeten jullie het maar doen met wat kaartjes die ik voor de operatie heb gemaakt, maar nog niet had laten zien.

Deze kaart is gemaakt met de set Bright & beautiful. Een set die ik eigenlijk al genomineerd was om te verkopen. Maar ik kan zo slecht afstand nemen van de stempels. Ze blijven gewoon zo mooi.




groetjes,
Cynthia






1 opmerking:

  1. Het is een heel mooi kaartje! Die sterren zijn schitterend.
    En het zal wel veel energie kosten zo'n operatie. Ik had er nog nooit van gehoord, van een tandvleestransplantatie. Het klinkt me nogal eng in de oren.
    Een spoedig herstel!!

    BeantwoordenVerwijderen